Customer Quality Manager [Czech Republic]


 

$ads={1}

Ve 2N budujeme budoucnost přístupu do budov - vyvíjíme a vyrábíme špičkové interkomy a přístupové systémy, které otevírají dveře od Dubaje až po New York. Neustále rosteme a momentálně hledáme Customer Quality Managera do našeho oddělení kvality.


Hledáme člověka, který v sobě skloubí analytického a strukturovaného ducha kvalitáře s technickým rozhledem. Bez pro-zákaznického přístupu a schopností diplomatického vyjednávání se neobejde. Náš nový kolega/kolegyně by se neměl/a bát inovací, jelikož ve 2N stále hledáme cesty, jak dělat věci lépe.


Monika Rousová
HR Director

Co u nás budete dělat

  • Řídit proces zákaznických reklamací z pohledu kvality i administrativy
  • Pravidelně vyhodnocovat kvalitu produktových rodin a včasně odhalovat kumulující se případy
  • Spolupracovat s odděleními napříč 2N na prevenci vzniku neshod
  • Zajišťovat zákazníkům rychlé a efektivní řešení pro jejich pozáruční servis
  • Optimalizovat relevantní činnosti a procesy, nástroje, systémy a hledat v nich možná zlepšení, finanční a časové úspory
  • Vést čtyřčlenný tým

Customer Quality Manager má dnes v týmu čtyři podřízené (dva specialisty, technického analytika a skladníka), avšak s růstem firmy není vyloučeno ani jeho budoucí rozšiřování.

Reportuje pozici Head of Quality & Environment.


Co k tomu potřebujete

  • Zkušenosti s kvalitou (libovolně, zda na straně dodavatele nebo zákazníka…)
  • Pro-zákaznický přístup (budete často v kontaktu se zákazníky, kterým přinášíme hodnotu a oni nám peníze…)
  • Angličtinu na dobré úrovni pro komunikaci s našimi zákazníky a kolegy ze zahraničí (zákazníky máme po celém světě a mateřskou organizaci ve Švédsku)
  • Technické povědomí (pracujeme s produkty, které obsahují jak komplexní elektroniku, tak mechaniku - když se řekne PCB, vstřikolis nebo rovinnost, měli byste tušit, oč tu běží…)
  • Schopnost diplomatického jednání, umění hledání konsenzu na všech úrovních organizace (často budete jednat s pestrou škálou rolí napříč firmou)
  • Znalost základních kvalitářských nástrojů (RC analýza, 8D, apod…)
  • Chuť zlepšovat produkty a procesy (kvalitář se ve vás nezapře…)
  • Analytické schopnosti (budete pracovat s mnoha daty v ERP Helios, Excelu, BI…)

Proč se Vám u nás bude líbit

  • 5 týdnů dovolené
  • Jistoty mezinárodní firmy (patříme pod švédskou skupinu Axis)
  • Roční bonus při splnění plánu (až 1,8násobek měsíční mzdy)
  • Práci se špičkovým technologickým stackem
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Sabbatical - 20 dní placené dovolené navíc za každých 5 odpracovaných let
  • Moderní kanceláře a vývojové centrum, kde své kolegy reálně potkáte
  • Proaktivní tým a otevřenou komunikaci
  • Příspěvek na stravování 60 Kč/odpracovaný den
  • Vzdělávací a jazykové kurzy
  • Pravidelné firemní akce - sportovní turnaje, teambuildingy, grilování po práci
  • Multisport kartu nebo penzijní připojištění
  • Benefit Plus program
  • Firemní snídaně, ovocné dny
  • Zvýhodněné ceny na naše produkty

$ads={2}


 

.

Post a Comment

Previous Post Next Post

Sponsored Ads

نموذج الاتصال